tisdag 27 augusti 2013

Mer nyheter från Prima

Även idag visar jag en layout gjord med nyheter från Prima. Jag har använt mig av Primas nya serie Delight som verkar vara en storsäljare redan nu...


Alla papper och dekorationer kommer från Primas Delight förutom den rosa fickan med det lilla journalingkortet som det står Today på, det kommer från Primas nya serie All about me.

Papprena är så fint dekorerade så det behövs inte så mycket extra dekorationer. Här nere i hörnet har jag bara satt en liten fin blomma från Prima...mer behövs inte...


Jag har stämplat lite här och där på Layouten med nya stämplar från Prima. Det är Cling Stamps med mönster av sydda sömmar...såå fina!!



Jag har använt följande material:

Mönster papper: Prima Delight
Dekorationer: Sugardot, Wood buttons och blommor från Prima Delight, ordstickers, ficka och journalingkort från Prima All about me, blad från Prima.
Bokstäver: De stora från Prima och de små från Glitz Raven
Stämpel: Prima Cling Stamps #570514 och #570491
Färg: Fluid chalk ink Branch Bark


// Hegu♥

Inga kommentarer: