söndag 24 mars 2013

Glad Påsk

Har gjort lite påskpyssel som ska delas ut till lite vänner och familj under nästa helg.

Har använt mig av dies från Cherry Lynn för att skapa dekoratione och bakgrunden.

Här har jag använt mig av Cherry Lynns Chicken wire nät, som jag stansat ut i metalltep för rätta metall känslan. Upptill har jag satt små Doylies för att skapa en bård med volang känsla.
 
 


Påsen har jag dekorerat med papper från My Mind Eye och med en stor Cherry Lynn Doliys och en rektangel doylies

Stämplarna kommer från Vilda Stamps.

Material:
Papper My Mins Eye.

Dies: Cherry Lynn DL102 French Pastry Doily, DL234 French Pastry Tiny Doily, FRM144 Chicken Wire, FRM140 Fiona’s Magic Mirror.

Hoppas att det ger er lite inspiration till påsk.

Kram Anna-Lena aka Hönan

P.S I Morgon kommer jag tillbaka med en regbågs LO. ;-)

Inga kommentarer: