fredag 22 mars 2013

Chevroner i massor!


Idag visar jag lite nya papper från Fancy Pants och just dessa kommer från serien Trend Setter. Det fick bli en Layout eftersom jag tyckte papperen passade bra till det. Tänk att det blivit så poppis med chevron-mönster! :)


Ett av mönsterpapperen fick täcka nästan hela bakgrunden, jag satte det på ett cardstock för att få lite mer stabilitet, jag gillar inte när det blir allt för sladdrigt. Sen byggde jag lite lager på lager med olika mönsterpapper. Tagsen i vänsterkanten är urklippta från ett av mönsterpapperen!
Jag stansade ut cirklar i två olika storlekar och satte sedan en bling från Prima i mitten på stjärnan. Washi-tapen och träknappen är från MME. För att få rubriken att poppa fram lite så tog jag lite svart akrylfärg på en papperstuss och svepte fram och tillbaka på layouten där jag ville sätta rubriken. Rubrik + dom andra stickers-texterna kommer från ett stickersark som hör till samma serie som papperen.

/Lisa



Inga kommentarer: