tisdag 24 april 2012

På cykelutflykt

Det härligaste med våren är nog att man kan börja göra utflykter igen! I vår familj älskar vi utflykter ut i naturen. Att cykla till närmasta bondgården hör till barnens stora favorit!! För några veckor sedan var det dags för årets första cykeltur och den måste såklart dokumenteras...


Jag gillar att stämpla på mina layouter och här har jag använt fem stycken olika små stämplar från My Minds Eye.



(Klicka på bilderna om du vill se dem större)

Jag har använt följande material:

Mönster papper: My Minds Eyes Follow Your Heart #FYH105, #FYH111, #FYH112 och # FYH108
Dekorationer: Chipbords elements #FYH120, Decorative buttons #FYH119, Layered Stickers #FHY116, Paper clips #FYH122 och Twine #FYH121
Bokstäver: Prima #550158 samt några bruna från min byrålåda
Stämplar: "Be Amazing stamps" #FYH118

Jag önskar er alla en riktigt fin vårvecka!

// Hegu♥

Inga kommentarer: