söndag 8 april 2012

Happy

Detta pappret från MME blev jag väldigt förtjust i. Finaste trä på ena sidan och på andra ett härligt rutmönster. Jag var helt enkelt tvungen att få med båda på min LO. Jag fick dessutom äran att använda rub-ons som hörde till serien och de är av fantastisk kvalitet. Lätta att gnugga på och de behöll sin fina färg efter att man gnuggat på dem. Jag tycker ibland att de kan försvinna lite men inte dessa de är super.
Fjärilarna har jag klippt ut från ett papper och de finns i många varianter så de passar till de flesta projekt. Den härliga pärlswirlen i busig lila ger lite liv i LOen och jag tyckte den blev riktigt cool mot det rutiga pappret. Bradsen är underbara. Många i förpackningen och inte många är likadana så man lär inte tröttna på dem.


Dilly dally "best" checkered paper
vines paper
Howdy doody "happy" title
Howdy doody "beautiful" layered stickers
Howdy doody "happy" rubons
Howdy doody "beautiful" pearlswirls
Howdy doody "like" decorative brads
Prima bokstäver #550073

Inga kommentarer: