tisdag 27 december 2011

Smiter in och hälsar God fortsättning

Hej alla glada scrappare/pysslare!

Smiter in här bland de andra i DT teamet och önskar er en godfortsättning från oss här i DT teamet och från Katarina och Gunnel på Engströms Artstudio.

Året börjar dra sig mot sitt slut och snart kommer det nya året och med det mängder av roliga och härliga nyheter :-)



Hoppas eran jul har varit julig och mysig. Själv har jag sovit, ätit och bara myst med familjen. Men idag så är scrapbordet städat och jag ska snart sätta händerna i en härligt nyutskriven hög med fotografier. Härliga jullov!

Här kommer en jul LO jag gjorde för en månad sedan med Pink Paislees härliga Misteble Papper. JAg ville ha med en julgran och klippte trekanter ur kaffe filter. Dessa färgade jag in med Glimmer mist.
Sydde ihop dem på mitten sedan knälade jag ihop dem och "limmade" fast dem på plats med Glimmer glam. Lite rött glitter lim som kulor och jag hade en gran.




Papper: 00511 12x12 Paper Pack Mistables.
Dekorationer: TA Framed Fonts Postage Alpha,
Övrigt: Tag dies Tim Holtz

Kram
Anna-Lena aka Hönan
DT Engströms Artstudio AB

1 kommentar:

Åsa/asamia sa...

Gott slut och ett Gott Nytt År!!