fredag 30 december 2011

Årets näst sista dag

Laddar ni inför firandet av det nya året? Några nyårslöften? Jag har bara en förhoppning och önskan om ett friskare och piggare år!
Eftersom min kamera hade laddat ur sig helt får det lov att bli ett telefoninlägg idag. Jag hoppas jag upptäcker om det blir några tokiga stavningar ;)


Idag visar jag en LO med foton från hela året, ett per månad. Det var faktiskt ganska lätt att välja då dessa representerar sina månader bra, och det vi gjort.

Material:
mönstrat papper: Prima; Printery Collection #843540
blommor: Prima #553296, 552565, 552466
bling: Prima #551520, 551599
övrigt: Gesso, tattered Angels glimmer glaze, klockan är urklippt från en förpackning med Prima blommor

Gott Nytt År!!

//Julia

(bloggar på språng med min iphone)

Inga kommentarer: