måndag 17 september 2018

Tacksam för enkla kort

Hej pysselvänner! 

Hur gör ni för att komma igång med pysslandet efter en längre svacka? Jag har just kommit ur min längsta svacka som jag haft sedan jag började pyssla för 14 år sedan.

För att ta mig ur det bestämde jag mig för att börja med ganska enkla kort, något som är ovanligt för mig, älskar dessa kort men när jag gör dem själv känns det som de inte är klara. Men jag kom igång!



Här har jag stämplat på Craft cardstock och färglagt med Copic pennor, En enkel snygg textstämpel så är det klart. Förstärkte motivet med några svarta streck och en matta med mörkare brunt bakom som panel.
Stämpel:
InkyWings - IWCL2018021 - Tacksam

På nästa enkla kort använde jag mig av dies och en enkel stämpel:


Min husgud när jag kör fast och inspirationen tryter är Jennifer McGuire och iden till detta kort kom från henne i videon här underst.

Jag har använt dies från Cheery Lynn design, Pairs of ferns





Med detta önskar jag er en fortsatt trevlig kväll!
Kram Anna-Lena aka Hönan

Inga kommentarer: