söndag 2 september 2018

Grattiskort till hundälskare

Hej på Er!

Det var ett tag sedan... Jag hoppas att ni alla har haft en underbar sommar!
Jag har haft en sommar fylld med träningar och tävlingar tillsammans med min hund! Jag hoppas att få ihop några LO's nu under hösten, så ni får se vad vi har gjort!

Nu tänkte jag sparka igång min kreativitet!
Jag börjar med att visa er ett Grattis kort till en som gillar hundar!

Kortstommen är svart cardstock. På den craftfärgade cardstocken har jag stämplat med
hundtassar från  CS-261, såg något liknade en gång och tyckte det var gulligt.
Hunden är en av Tim Holtz "Crazy Dogs" CMS271
Jag stämplade upp hunden på Copic papper, målade med Copic Sketch och stansade ut den med den matchande diesen 661593.



Texten är från Nellie Snellen, från ett set med svenska texter, jättefin.
CSFT006

Grattis på födelsedagen, sitter som en hel rad, men jag valde att bara färga in Grattis och satte den först och sedan färgade jag in resterande och stämplade det på raden under.
Man kan även klippa isär stämpeln, men jag vill gärna ha den kvar som den är!

Tassar och texten är stämplat med Memento Espresso Truffle


Det var allt för den här gången!

Kram Jenny


Inga kommentarer: