onsdag 28 augusti 2013

Min pappa

Det är inte bara Prima som kommer med fina nyheter i höst, även Glitz har en massa fint!! Glitz kollektion Dapper Dan är en manlig serie med fina papper och läckra dekorationer. Det känns kul och lite nytt!! Jag tog tillfället i akt och scrappade en sida om min kära far...

Det är en lekfull kollektion med en massa roliga mustascher. Det passar min far som har haft mustasch så länge jag kan minnas...


Jag gjorde en dold tag som man kan dra ut och där jag ska skriva lite om min far.


 Glitz kommer med nya rullstämplar som passar till de nya kollektionerna. Jag älskar rullstämplarna och tycker att de är både roliga och lätta att använda.

 
Jag har använt följande material:

Mönster papper: Glitz Dapper Dan
Dekorationer: Bits & Pieces, Whatnots, Giant rhinestones och stickers Glitz Dapper Dan
Bokstäver: Glitz Dapper Dan
Stämpel: Glitz Giant roller doodle Triangles

Önskar er en fortsatt trevlig vecka!

// Hegu♥

Inga kommentarer: