tisdag 13 november 2012

Från höstens mässor...

Denna vecka kommer jag att visa några av de layouter som jag har gjort och som ni har kunnat sett på mässor som Engströms Artstudio har deltagit i under hösten.

Först ut är två vintriga och juliga layouter...

 Denna layout gjorde jag på Syfestivalen i Stockholm. Papprena är helt nya och helt ljuvliga julpapper från Pink Paislee serie City Sidewalks. Dekorationerna kommer från Prima. Snöstjärnorna har jag stansat ut med en dies från Cherry Lynn Design och sedan embossat i silver. De röda bokstäverna är träbokstäver som jag har färgat in med Heidi Swapps Color Shine.


Här på denna layout som jag gjorde på Formex har jag använt olika papper från My Minds Eye. Även dessa snöstjärnor är utstansade med en dies från Cherry Lynn Design. Vimplarna kommer från Prima och även dessa har jag färgat in med Heidi Swapps Color Shine. Alla övriga dekorationer kommer från My minds Eye, liksom den mönstrade tejpen.

Välkomna tillbaka i morgon då jag ska visa fler layouter...

// Hegu♥

Inga kommentarer: