fredag 11 maj 2012

Fairy Belle

Jag har för första gången i mitt liv gjort ett bokkort och det var himla skoj! Jag är riktigt riktigt nöjd med detta.

Jag har arbetat med helt fantastiska papper från Prima! Man behöver inte mycket mer dekorationer för allt finns att hitta i papprena.

närbild på utsidan, stora blomman är urklippt ur mönstrat papper.

såhär ser det ut inuti, blommor och fjärilar urklippta ur mönstrat papper.

hur ska jag klara mig utan dessa underbara papper nu?



material:
papper: Prima Fairy Belle collection
die: Cheery Lynn
bling: Prima
cardstock: Cardstock Wearhouse
chalk: Ingvild Bolme Prima

1 kommentar:

Iffa ...... sa...

Och jag förstår att du är nöjd för det ska du vara, det är supersnyggt!!!
Mjuka fina färger och älskar fjärilarna som sitter lite här och där =)
Kram iffa