tisdag 27 mars 2012

Du kramar nallen så sött...

Idag skiner vårsolen här i Stockholm och det verkar bli en härlig vårdag! Härligt!!

Ibland lyckas man ta så fina fotografier så man har lite svårt att scrappa dem. Så är det för mig i alla fall...man vill så gärna att allt ska stämma...kortet, papprena, dekorationerna och designen. Jag fick hem My Minds Eyes nya fina kollektion Follow Your Heart och kände att nu kan det inte bli fel! Fram med det finaste fotot som legat länge och så bara blev det en layout...

Det blev många sydda sömmar med symaskinen...det är en fin detalj tycker jag!


 Jag sprejade lite glimmermist i färgen Graphite och stämplade med en stjärnstämpel lite här och där...det behöver inte bli så perfekt tycker jag...


Många fina dekorationer hör till kollektionen Follow Your Heart...

(Ser att jag glömt fylla i datumet när bilden togs...)


Jag har använt följande material:

Mönster papper: My Minds Eyes Follow Your Heart #FYH103, #FYH112 och # FYH104
Dekorationer: Chipbords elements #FYH120, Decorative brads #FYH117, Decorative buttons #FYH119, Paper clips #FYH122 och Twine #FYH121
Bokstäver: Prima #550158 samt några bruna från min byrålåda
Glimmer Mist: Graphite
Stämplar: "Be Amazing stamps" #FYH118

Jag önskar er alla en riktigt fin vårdag!

// Hegu♥

Inga kommentarer: