torsdag 7 april 2011

Redan åtta år!

Tänk vad tiden går snabbt. Det känns verkligen konstigt att jag redan varit mamma i åtta år! Vi hade kalas hela förra helgen och jag tycker så mycket om det här fotot på min fina Linus.

På det blå mönsterpappret från My Mind's Eye stämplade jag en söt lite tårta (från Hot Off The Press, Små ord och figurer) med genomskinlig dyna. Jag embossade sedan med genomskinligt embossingpulver så att jag fick ett diskret tårtmönster över hela den blå bakgrunden.























Närbild på den underbara nyckeln från Tattered Angels...























De embossade tårtorna i bakgrunden...























Blommor och spets från Prima...























Material:
Mönstrat papper: My Mind's Eye, Stella and Rose Collection, Mabel "So Sweet" Herringbone Paper (#S&R212) och "So Sweet" Plait Paper (#S&R211), samt My Mind's Eye Good Day Sunshine Collection, Seaside Stripe Paper (#GDS108)

Spets: Prima (#534998)

Blommor: Prima Petite Mums Peacock (#537715)

Nyckel: Tattered Angels Vintage Hardware, Antique Keys Copper (#13865)

Stämpel: Hot Off The Press, Små ord och figurer

Ha en toppenbra torsdag!
Anna

Inga kommentarer: