måndag 7 februari 2011

Alla hjärtansdag

I dag håller jag på att redigera bilderna från mässan för fullt, så i morgon lovar jag att det kommer ett inlägg med bilder och en första rapport på vad som kommer till lagerhyllorna den närmsta tiden.

Jag kommer varje dag denna veckan att presentera nyheter från var och en av de företag vi har och som vi kommer att få in, så kom ihåg att kika in igen under veckan ;-)

Men jag vill börja veckan med att påminna er om något som redan finns hemma, och det är de underbara Love Bird papperna med härligt Alla hjärtans/kärleks tema från Fancy Pants

Här är några av de alster jag skapade till FORMEX mässan med dessa härliga papper.

En enkelt dekorerad påse att ge bort en present eller lite godis i.





En LO med tema kärlek mellan far och dotter.




Och jag är ju en stor älskare av Vimplar så det blev en vimpel som nu hänger i hallen med en Kram när vi
kommer in. Kan ju säga att vimpel trenden verkar hålla i sig då den syntes nästan i varje monter på CHA,
och det är jag glad för :-).
Kram Anna-Lena aka Hönan
DT Engströms Artstudio AB



Inga kommentarer: