onsdag 28 mars 2018

Tändstickor till påsk

Jag var bortbjuden härom kvällen på påskpyssel och då gjorde jag en liten present till värdinnan. Jag dekorerade en trekantig tändsticksask och några ljus.


Zickzack-pappret är ett PL-kort från Becky Higgins Core kit "Open Book Edition". Det passade perfekt, fick bara skära av någon cm på längden. Jag klistrade några spillpappersbitar uppe på och en etikett och sen var det roliga kvar att dekorera...


Jag stansade ut små gulliga kycklingar med hjälp av Nellie Snellens shape dies Chicken & egg sen klistrade jag fast kycklingarna, några rosor och påskliljor, blingstenar och textstickers från Tim Holtz.


De små kycklingarna kan man ju variera i det oändliga beroende hur man klistrar ihop dem!



Jag önskar er alla en fin fortsättning på Dymmelonsdagen!

/Helen


Inga kommentarer: