måndag 12 september 2016

Ett träd, 3 olika kort.

God måndag!

Idag har jag denna härliga trädstämpel att visa er som kommer från Hero Arts. Du bygger rolig upp den med färger som passar, så även om det är ett höstträd så går det lätt att få till ett vår eller sommarträd med bara du väljer de färgerna.

Detta är stämpeln jag använt är Color Layering fall tree:

På ett av korten har jag även använt Thanks stamp & cut:


Och här kommer mina tre olika kort.




Det roliga är hur du kan variera dem lätt, mycket eller lite dekorationer, men med det snygga stämpelmotivet så behöver man inte överarbeta det utan det passar väldigt bra som ett clean and simple kort.

Önskar er alla en härlig pysselvecka. Jag kommer nog in med lite mer inspiration under veckan då det ligger några fler alster som snart är färdiga på mitt bord ;-)

Kram Anna-Lena aka Hönan






Inga kommentarer: