onsdag 4 maj 2016

Cybercropens vinnare

Hej!

Jag vill börja med att säga WOW!!! Så många underbara bidrag ni har skapat!!! Vi har nu räknat ihop alla bidrag och det blev 595 tävlingsbidrag, vilket är helt otroligt! Så roligt att ni var så många som ville vara med oss och tävla denna första Cybercrop.

Och nu kommer vi till den roliga biten, vinnarna. Även om det nu är så att det är väldigt svårt att tävla i detta då vi alla har så olika smak, men jag tycker ni alla som tagit er tid att sitta ner och skapa under denna veckan är vinnare med då ni fått vara kreativa och fått en hel massa pysslat!

Vinnarna i respektive tävling får maila till Engströms på : info@engstroms.se med sina uppgifter så kommer priserna på posten.

Vinnarna

Folie: Siv Malmi
 




Tema Vänskap: Julia Eriksson



Blommor: Linda Sandblåst Skotheim





Grönt är skönt: Katja Joulak Krankkala





Kortskiss: Katja Joulak Kankkala





Skiss: Anna Ekman




Tema kärlek: Ola Westerlund (Susanne Nordström)






En Ego-LO: Therese Dahl






Tävlingskit: Åsa Danielsson






CAS-kort: Malin Möllervärn





Stämplar, stämplar, stämplar: Petra Gustavsson






Stenciler: Gunilla Molin fd Grahn






Glitter: Malin Scheier






Vildas kortskiss: Johanan Lindsay





Tema Sommar: Rositha Gäfvert 





Vinnare av utlottat pris bland alla deltagare:
Antal bidrag 595 st.

Vinnare Leila Gäfvert.



Ett stort grattis till alla vinnare!

Och ett stort tack för att ni alla deltog i våran första Cybercrop!!!

/Engströms designteam












9 kommentarer:

Jeanette Wallén sa...

Grattis alla vinnare!! :D

Anna Uhras sa...

Tjohoo!! Grattis till er allihopa :)

Unknown sa...

Grattis alla vinnare. Detta var kul! Detta vill jag vara med om igen <3

Åsa sa...

Grattis till alla vinnare, och tack för en rolig vecka.

Unknown sa...

Grattis alla vinnare detta var ett jätte kul event! !

**Mallalina** sa...

Tack å grattis! :)

Therese sa...

Wow! Galet många deltagare!
Och tack snälla för vinsten på min ego-layout <3
Kram
Ps. Är gärna med på fler cc!!! :D

Marie sa...

Stort Grattis till alla er som VANN!

Malin E sa...

STORT grattis till alla vinnarna! Otroligt fina bidrag, även från alla ni som inte vann! Jag fick otroligt mycket inspiration, t.o.m så jag gjorde en LO!! Jättekul att vara ed på min allra första CC och jag hoppas sannerligen det blir fler för det fick verkligen lusten och inspirationen att flöda här hos mig! Jättekul. Bra jobbat!!
Kram MAlin