fredag 18 april 2014

Lååååång fredag = lååååånga tags!

Måste ju vara helt logiskt. :)
Primas underbara stora tags är helt perfekta som "bas" när man vill göra ett kort i form av en tag. Jag har gjort två stycken idag med lite olika stil. 

Först en ljus väldigt pastellig. 




Material: 
Papper, stickers, dekorationer från Glitz - Carpe Diem
Band och spets - Creative Impressions
Vit gesso

Och så har jag gjort en riktigt färgglad tag som kontrast. 
Och precis när jag skulle göra denna så dök ett härligt paket upp från Engströms, och i det paketet ligger.... en glittrande washitape! Åhhhh, jag drogs som en magnet till denna underbara skapelse och fick lov att testa den genast!! Superglittrig i verkligheten och inget glitter som lossnar, tunn och följsam - japp jag är helkär!




Material:
Papper från MME Now & Then
Bokstäver / stickers -Glitz
Washitape (glittrig) / Rosor - Mandys
Stansade hörn - Cheery Lynn Design


GLAD PÅSK! 



Inga kommentarer: