fredag 4 oktober 2013

Layout med Primas smågodis

Ni vet väl om att Prima är som den bästa smågodisaffären? Dom har hur mycket detaljer och dekorationer som helst, och något "för alla smaker". Idag har jag lekt lite med trä, kork och näver och jag tror bestämt att jag gillar det väldigt mycket! :)


Pappersdetaljerna kommer från MMEs serie Memorabilia som Theresa Collins designat. (även det guldglittriga, den hittar du igen med en förpackning långa bårder!) 

Det rosa har jag chalkat direkt på papperet genom en stencil från The Crafters Workshop (TCW313).

Stänken är från Tattered Angels mister, närmare bestämt Coffee Shop & Bubblegum Pink.  



När jag ändå var igång så blev det ett kort oxå, och helt oplanerat så blev det ju väldigt höstiga och nästan "Halloweeniga" färger. Passar ju bra! 


På det mönstrade papperet chalkade jag in ett bladmönster från The Crafters Workshop stencil TCW351s. Sedan dekorerade jag med div bårder och dekorationer från MMEs serie Memorabilia. Även mönsterpapperet är från samma serie (block 6"x6").

Avslutade med att limma fast några strödda paljetter över mönsterpapperets fläckar. 

Önskar er en trevlig helg och förhoppningsvis massor av fint höstväder! 


Inga kommentarer: