fredag 31 maj 2013

Tack så mycket.

Kanske blev det oväntat besök? Eller blev du själv bortbjuden på kaffe? Oavsett så är det aldrig fel med ett litet tackkort efteråt! :) 

Jag har använt mig av Pink Paislees nya serie "Market". Tycker färgerna är helt underbara och det finns några baksidor med lite svagare och ljusare mönster, och jag valde att testa dom den här gången. Det blev en färgskala som passade bra ihop med naturmotivet. 


Som en extra färgklick och för att lyfta fram gräsfärgen satte jag ett grönt band på det svarta papperet. Instucket på sidan under fjärilen är en utstansad Doily från Cheery Lynn. 


Fjärilen och dom två "knapparna" (hittas på ett bling-ark) är från Prima. 

Så, då tror jag att jag ska ta mitt kort med mig och bjuda bort mig på fika nån stans... vi ses! 

/Lisa

Inga kommentarer: