onsdag 13 februari 2013

Ett till kort till alla hjärtans dag

Typiska kort till alla hjärtans dag är rosa med hjärtan på men jag har gjort ett otypiskt kort till någon som står mig kär! Pappren kommer från Primas nya serie Engraver och de är så fina i bruna toner och med gamla texter och kartor på. Kortbasen är utstansad med dies från Cherry Lynn precis som fjärilarna och guldramen. Guldramen har jag sedan embossat med tjockt guldigt embossingpulver. Den lilla fågeln är i trä, också den från prima.
 


 

Material:
Papper: Prima Engraver Collection
Dies: Cherry Lynn French flair och French scalloped flair, Dutch doily rectangle frame samt bytterfly bundles.
Dekorationer: Bling, Träfågel, spets och band från Prima
 
Trevlig alla hjärtans dag och ta hand om varandra!
/Karro

1 kommentar:

Anonym sa...

Så snyggt...jag bara älskar dom stansarna och dom nya papprena står det ju Puck på det ser jag tydligt :-))
Kram på dig :-)