fredag 13 maj 2011

äntligen!

Så äntligen kom jag in på bloggen! Det har varit trubbel hela dagen men nu så...

I morgon är det dags! Då ska jag överlämna ett album till den söta lilla tjejen, hon fyllde 1 år i går men bjuder på kalas i morgon. Det har blivit ett mycket välfyllt album kan jag säga :) Den här sista layouten har jag gjort med Glitz härliga murriga papper. Jag älskar dessa papper!

Jag sprejade det blommiga pappret med lite Tattered Angels Glimmer Mist (Iridescent Gold) som ger ett underbart skimmer utan att ändra färgen. Men tyvärr syns det inte på bilden.

efter jag tog bilden har jag faktiskt lagt till en blomma, en likadan men mindre och den sitter lite snett under den du ser. Blev mycket bättre och mer balanserat.

ihopknölad vacker spets från Prima



en härligt rosa färgklick mitt i allt det murriga.

Material:

mönstrat papper: Glitz Love Games LG2402 - 2860 - 2501, Fancy Pants It's the little things #1161

spets: Prima #541125, #541361

band: 70306

alfabet: Prima #544225

blommor: Prima #538316

cardstock: Kraft




Trevlig helg!




Julia


Inga kommentarer: