torsdag 19 maj 2011

Ett stort grattis till Anna och hennes Prinsessa

Hej alla ursäkta dröjsmålet med dagens inlägg. Men jag glömde ju helt bort att jag skulle lägga in ett bidrag istället för Anna... Men nu så :-)

Jag vill börja med ett stort grattis till Anna och hennes familj och hälsa deras lilla Prinsessa välkommen till världen. Anna tar lite mamma ledigt några veckor tills livet med ännu en liten Prinsessan i familjen har sjunkit in :-) Ser fram emot många nya bebis LO:er sen ;-D

Idag bjuder jag på min Stora Prinsessa som är så stolt över sin glugg:


Blomman är gjord av utstansade cirklar som jag nypt ihop och limmat, sedan fäst dem i en cirkel som en blomma. En stor brads i mitten. Blomman är infärgad med rosa Glimmer Mist.
Material

Pappet: Prima
Dekorationer: Prima Spets, Pink Paislee bokstäver, Prima Journaling ruta
Stans: Fiskars kantstans scalloped, Fiskars rund Squeeze stans 2".


Kram
Anna-Lena aka Hönan
DT Engströms Artstudio AB

Inga kommentarer: