söndag 25 mars 2018

I think of...

Hej på er!

Äntligen sommartid och 9 grader varmt ute, härligt!

Ni vet säkert hur det är när man tittar på en stämpel och tänker, snygg, men nja... Vad kan man göra med den?
En sådan har jag hittat! Mandala
Jag surfade runt på Youtube och hittade inspiration och jag blev helt såld!







Genom att stämpla den på ett Craft cardstock med en Versa Mark embossing dyna och vitt embossing pulver, och värma det med en embossingfön, så blir det så läckert!
Vissa detaljer i Mandalan fyllde jag i med en embossingpenna, för att få lite mer effekt och liv i den.

Jag gjorde lika med texten som är från Hero Arts "You are my happy" setet.



Texten betyder mycket för mig och säkert många med mig. Jag tror att vi alla måste våga tala om för varandra att vi bryr oss om och tänker på varandra.

Därefter stämplade jag denna lilla sol, lite här och där. Eftersom jag älskar fjärilar, så fick såklart några sådana från setet "Små ord och figurer" från Hot off the press också plats. Detta stämplade jag med Memento dynan Rich Cocoa.

Avslutningsvis streckade jag runt med en vit penna på fri hand.



Jag älskar min Mandala och det kommer nog att bli många kort med den på framöver!

Ha det gott och pyssla lugnt!
Kram Jenny



Inga kommentarer: