torsdag 8 februari 2018

En vecka kvar...

Nu är det bara en vecka kvar till Alla Hjärtans Dag! Brukar du göra något speciellt då? Jag brukar skriva hemliga kärleksmeddelanden till min man och mina barn samt skicka kärlekshälsningar till mina vänner. I år har jag gjort ett gäng enkla kort som jag ska posta i nästa vecka...


Jag har använt mig av dessa färdiga vita kortbaser i storlek A:6. De säljs 100 st kort + kuvert för endast 119 kr.


Den vita kortbasen har jag dekorerat med ett rosaprickigt papper från Simples Stories Posh Collection kit. Guld- och randig tejp från Heidi Swapps serie Magnolia Jane. Etiketterna har jag hittat på nätet och själv skrivit ut. 


Hjärtanen har jag stansat ut med hjärtdies från Xcut. Blingstenarna kommer från Nellie Snellen. De svarta textremsorna kommer från Tim Holtz.


Pyssla lugnt!

/Helen

Inga kommentarer: