onsdag 8 mars 2017

Snön faller...

Idag faller snön här i Stockholm...lika så igår. Så nu är det rejält med snö...undrar lite stilla och hoppas att detta är det sista av vintern som kommer. Jag vill ha vår!!

Minns tillbaka på oktober då det var värsta snökaoset här i Stockholm. Sent på kvällen var jag ute och fotade på våran gata när min make var ute och skottade för att kunna komma till jobbet morgonen efter. Det blev inga vidare foton där i mörkret men ändå så tyckte jag att det var mycket värt att scrappa dem så det har jag nu gjort...


Jag har använt underbara fina vintriga papper från Maja Design. För att dekorera min layout har jag använt underbar glittrig washitape från Mandys och pappers dekorationer, diecuts från MME samt chipboards från Pink Paislee.



Nu ska jag drömma om våren...vi ses nästa vecka!

/Helen

Inga kommentarer: