onsdag 7 december 2016

Julkalender

Jag har en alldeles egen julkalender i år...en chokladkalender med praliner. Så goda! Såklart måste detta dokumenteras i mitt PL album och jag valde att göra en layout i storlek a4. Jag gillar det formatet mer och mer...lagom stort och lite annorlunda form.

Jag har använt mig av papper från Primas underbara julserie Sweet Peppermint. Jag gick loss med mina cirkelstansar och stansade ut en massa cirklar i olika storlekar. Siffrorna är stämplade med stämplar från kitet Ministämplar 2 från Vilda Stamps. Jag stansade också ut några dekorationer med Holly Leaf 4 Piece die set från Cherry Lynn Design.



Den söta pilen är en chipboard dekoration från Pink Paislee som jag färgat in röd med en Copicpenna. Den glittriga tejpen i guld som är en av mina favoriter kommer från Mandys.



Ha det så gott!
Det ska jag ha...mums mums! ;)

/Helen

Inga kommentarer: