onsdag 24 augusti 2016

En jättestor melon

Nu börjar sommaren lida mot sitt slut...men vilken fantastisk sommar vi har haft! Det har varit mycket sol och bad och mycket mumsande av goda meloner...i alla fall hos oss! :) Jag sorterade en massa gamla foton härom dagen och fann ett roligt kort taget för tre år sedan på en jättemelon som min man kom hem med från affären...


Jag som i vanliga fall är en mycket "rak" scrappare har här gått loss med enbart saxen. Alla de mönstrade papprena som jag lagt lager på lager under fotot har jag bara klippt till med sax och de stora röda bokstäverna har jag på fri hand bara klippt till...ganska så befriande och skönt! :) Inga raka kanter här...



Det lilla blåa pappersgemet har jag stansat ut med en dies från Hero Arts.





I bakgrunden har jag använt en stencil från TCW och modeling paste för att skapa lite struktur.




Det var allt från mig idag! 

/Helen



Inga kommentarer: