tisdag 6 oktober 2015

Lycka...

Idag är jag tillbaka här på Engströms blogg efter ett lite längre uppehåll. Det var mycket som hände i mitt liv under sommaren och jag tappade suget att pyssla och scrappa helt och hållet. Men nu börjar min lust att komma åter och det känns härligt!

Jag har gjort en layout med ett fotografi på en vacker blomma som min man har tagit. Istället för en titel och egen skriven text så har jag använt mig av en fin textstämpel från Vilda Stamps med en tänkvärd vers...


Bakgrunden har jag gjort genom att dutta med rosa Inka Gold på en prickig mask. I webshoppen hittar ni massor med läckra masker från The Crafters Workshop.


Jag har dekorerat med trädekorationer från Prima och Studio Calico.


Den fina textstämpel är från Vilda Stamps. Den ingår i ett kit med svenska texter.



Det var allt från mig idag!
Ha det så gott!

// Hegu♥

Inga kommentarer: