tisdag 12 maj 2015

Dekorerade små tags

Jag har gjort egna större dekorationer med hjälp av utstansade tags, andra små utstansade figurer och diverse dekorationer från MMEs serie Hello World. Jag har stansat tags i två olika storlekar med hjälp av en dies från Nellie Snellen. Det är dies MFD076 och man får med 7 tags i olika storlekar!


Det var riktigt roligt att dekorera dessa små tags...


Jag har även använt små utstansade tags från denna underbart söta dies, en nyhet från Mandys...




Jag har använt följande för att dekorera mina tags:

Dies: Flair Marker, Always Arrow och Going Places från Technique Tuesday.
Dekorationer: Sticky notes, Enemel shapes ,Foam stickers, Wood weneer och Stickers från MMEs serie Hello World samt Pearl Stones från Nellie Snellen.


Önskar er alla en fin Kristi Himmelsfärds helg!

// Hegu♥

Inga kommentarer: