måndag 2 februari 2015

Clean and simpel kort i bloggen idag

God måndag på er!

Här i Dalarna har det vräkt ner snö den senaste veckan och då har det varit riktigt mysigt att få sitta inne och pyssla framför brasan.

Jag är inne i en period där jag har lekt loss och skapat en massa rena enkla kort men såååå roliga att göra. Det roliga är att min DT-kompis Lisa hade inspirerats av precis samma kort som jag hittat på nätet och blev så inspirerad av, kortet hittar ni här hos Kristina Werner.

Här kommer mina kort, det blev tre stycken då jag kom igång riktigt.

Alla bakrunder är skapade med distressink på akvarellpapper.










Dies: Mandys Kram.
Har stansat ut kramcirkeln 2ggr i mörklila och en gång i ljuslila. De första två mörka har jag satt ihop ovanpå varandra för att få lite tjocklek på dem, den lila har jag satt något förskjuten under för att få en skuggeffekt.

Hoppas att ni får en härlig pysselvecka.

Kram Anna-Lena aka Hönan


Inga kommentarer: