torsdag 19 september 2013

Memorabilia från MME

Minnen ja, det är ju det vi skapar med hela tiden! 
Jag har fått världens underbaraste kit att skapa med, nämligen Memorabilia från MME som Theresa Collins har designat. En serie som går i svart och mycket behagligt blått och gult. 

Det fick bli en Layout den här gången, för jag ville verkligen frossa i alla dom olika härliga tillbehören som finns i den här serien. :) 


Längst ner lite till höger ser ni dom svarta "prickarna" - dom är stöpplade med svart stämpelfärg genom TCW-masken. Har även gjort samma lite till vänster ovanför kortet, men det syns inte lika bra. Där finns även stämplat en av Clear Stampsen från settet som hör till den här serien. 
Lite roligt när man kan bygga mycket i lager av olika saker, och sen som ni ser så har jag jobbat på en diagonal eftersom mönstret i papperet var så från början också. Jag har blandat Paljetter, Enamel Dots, Knappar och Chipboard-stjärnor lite utspritt för att få med ögat. 

Basen är ett av mönsterpapperen, och sedan har jag använt följande: 
Ett par papper ur 6x6-blocket i samma serie. 
Sequins (paljetter) 
Washitape
Decorative Buttons
Photo Corners
Enamel Dots (klara favoriter!!) 
Sticky Notes
Decorative Brads
Clear Stamps

och även en Mask från TCW (418s) 

Hoppas ni nu får en underbart pysslig helg! 

Inga kommentarer: