fredag 3 maj 2013

Härliga nya Pink Paisley.

Idag blir det en layout med lite nya Pink Paisley-papper. 
Det var en väldigt behaglig färgskala på dom och jag tror dom kan passa till väldigt mycket olika tillfällen - sånt passar mig perfekt! 

Här har jag hittat på lite gamla kort som jag ville få med trots att dom är lite mörka och dåliga. 


Tog ett mönstrat papper som bakgrund den här gången och jobbade på med några lager av dom andra papperen i samma serie. Det finns även lite små journalingrutor mm i samma serie och jag har pillat under ett par sånna i kanterna osv. Fjärilen på gemet hör oxå till serien. (himla gullig!) 

I övrigt blev det inte så många dekorationer på denna layout. Stänkte till med lite svart Glimmer Mist däremot. Ett tips om man gör det på slutet är att lägga ett litet skräp-papper precis över korten, så man inte får stänk på dom! (ni vet ju själva att det alltid lyckas bli stänk där det inte skall vara - eller hur!?) 

Glöm inte att även dom små enkla vardagshändelserna är viktiga att scrappa! 

/Lisa

Inga kommentarer: