onsdag 24 oktober 2012

Halloween

Snart är det dags för årets Halloween...nämligen den 31 oktober. Eftersom det är mitt i veckan så smygstartar vi i helgen då hela familjen är bjuden på Halloweenparty. Nya dräkter är inköpta för årets fest och vi ser alla fram emot den...

Så idag visar jag två layouter med bilder från förra årets Halloween...




 Alla papper och alla dekorationer på båda layouterna (förutom knapparna) kommer från My Minds Eye serien Lost & Found-Halloween. Det är underbart fina papper i en härlig kvalité och med fina mönster.




Den vita bården är utstansad i vit cardstock med en punch från Fiskars. På båda layouterna har jag använt min symaskin flitigt för att få lite extra dekoration och effekt. Jag har också sytt fast några gammla knappar jag hittade i min låda.

Önskar er alla en fin höstvecka och en läskig Halloween!

// Hegu♥


Inga kommentarer: