tisdag 19 juni 2012

En dekorerad ask

Det är alltid lika roligt att ge bort presenter i vackra förpackningar. Det brukar vara uppskattat av mottagaren!:) Idag vill jag visa er en rund ask som jag klätt in med mönstrat papper och dekorerat på ovansidan.


Till locket gjorde jag själv tre små rosor med hjälp av en dies från Cherry Lynn Designs. När jag först fick denna dies tänkte jag...oj vad svårt och pilligt! Men det var busenkelt att göra egna rosor och inte alls så pilligt...utan bara roligt! Nu kan jag alltid göra egna rosor i färger som matchar!!









Jag har använt följande material:

Mönster papper: Quick Quotes Scrapbook Co. #QQP-TI200, #QQP-TI400 samt Prima Moulin Rouge Collection "Moulin Rouge"
Dekorationer: Vinrött band, blingstenar och en die cut tag från Pink Paislee
Dies: Medium Rose från Cherry Lynn Design samt Bigz Tatt Pinecone från Sizzix
Färg: Brun stämpeldyna och Glimmermist

Jag önskar er alla en riktigt fin midsommarvecka!

// Hegu♥

Inga kommentarer: