måndag 1 augusti 2011

Jag älskar dig som fan

God måndag morgon!

Här i Laknäs lyser solen från en klarblå himmel och det blir sjön som gäller för hela slanten. Attans jag som nästan hade hoppats på lite regn (men det törs jag knappt säga he, he). Men jag är ju så nedrans pysselsugen :-D

Så tills dess så blir det en LO jag gjorde när det regnade för två veckor sedan.




Som bakgrund använde jag en wellpappsida från Zutter. Denna målade jag med Gesso från Delta och målade fast bitar från en uppslagsbok i färgen.

Den lilla biten med journaling ränder är från ett gammalt Prima journalingblock.

Bokstäverna har jag blandat med olika stilar för att skapa underrubriker och lyfta fram vis bitar av titeln.

De rosa bokstäverna i ordet älskar är träbokstäver från Pink Paislee, så coola som jag sedan Glimmer Mistat för att få rosa.

Fjärilen är en Dies från Cherrry Lynn design. Dena är målad med Glimmer Glam för att få lite stadga. De blir så fina fjärilar och blommor med lite glam ;-)

Kram och hoppas att några av er har väder så ni får pyssla ;-)
Anna-Lena aka Hönan
DT Engströms Artstudio AB

Inga kommentarer: