tisdag 3 maj 2011

Du o. Jag

Det är den 3:e maj och snön yr utanför fönstret. Lilltösen fick gå till Förskolan med vinterkläder på...ja vad säger man...!? För någon vecka sedan sa SMHI att sommaren kommit till Stockholm...

Idag tänkte jag visa en layout som jag har gjort med fina papper från serien it´s the little things från Fancy Pants.

Jag har använt både fram- och baksida på två olika papper från serien. Jag stansade ut hjärtan och gick lös med symaskinen lite här och där...


Längst ner har jag limmat fast ett vackert svart band som jag har tråcklat lite veckigt.


Jag klippte ut några detaljer från två av papprena som jag satte fast som dekorationer. Den virkade fina blomman kommer från Prima.



Jag har använt följande material:

Mönstrat papper: Fanct Pants (Bak-och framsidor) Headed South #1160 och ITLT Strips #1162
Band: #70161
Stämpel: Litet hjärta från Hot of the press " Små ord och figurer "
Bokstäver: Prima Alphabets Stickers #544225
Blomma: Prima

Ha det gott i vårslasket!

// Hegu♥

Inga kommentarer: