söndag 30 januari 2011

En kort rapport från CHA


Idag har vi bara hunnit med att nosa på allt spännande som finns här borta men framför allt så har vi gått en härlig kurs hos Tatteres Angels, så nu riktigt längtar jag efter att få komma hem och leka ännu mera med alla roliga tekniker :-)



Här är jag, Katarina och Stig på kursen där vi ick testa en massa roliga tekniker.

Lite av allt det roliga vi jobbade med, får visa bild på det sedan när jag gjort klart allt hemma.




Mera Glimmer mist nyheter visar jag i morgon då vi hunnit med att botanisera lite mera i deras monter.
Sedan har vi varit och kollat in nyheterna hos Melissa Frances. Och som vanligt har hon lyckats med en massa underbart fina papper och dekorationer.




MME ska vi även kolla in i morgon men de hade underbara Vimplar runt sin monter, en trend som verkar hålla i sig.





Flower Soft kommer med en hel del roliga nyheter. Underbara Stämplar och nya härliga färger på Blomster pulvret.


Härliga popup kort med diecut effekt eller vad jag ska kalla dem, helt underbart söta.
I morgon hoppas jag på flera bilder än vad jag hunnit med idag, då flera timmar gick när vi var på kursen.
Kram Anna-Lena aka Hönan
DT Engströms Artstudio AB


Inga kommentarer: