tisdag 7 december 2010

Julkort i nya scraphörnan

God kväll!

Här bjuder jag på en titt i min nya möbel - sekretären Alve med överskåp från Ikea. Nästan alla grejer är på plats men tyvärr har jag upptäckt att den inte räcker till alldeles. Jag får komplettera med någon sidomöbel. Om någon läsare har tips på var man kan hitta ett hängmappsskåp för 30x30-papper så är jag evigt tacksam!
Här sitter jag!


Här kommer några bilder på ett julkort!
Papper: My Minds Eye - I believe - "Trees". Fram- och baksida.
Dekorationer: kulor och kvist stämplade med clearstamps från samma serie - I believe - MME. Kvisten och den ena kulan är embossade med guldglitterembossing, den andra kulan embossad med silverglitterembossing och sedan dekorerad med rött glitterlim. Banden är också från MME - I believe - "Lucky me ribbons". Pappersrosor, Prima blommor "Sprites no3" och diverse andra band + glitterbrads och glitterlim.





God Jul!
Ingrid Larsdotter
DT Engströms artstudio

1 kommentar:

Unknown sa...

Apropå julkort så måste jag slå ett slag för Postens Levande julkort, riktigt kul grej där du kan styra 4 kameror och välja inställningar och fota av renar live opå en bergstopp i fjällen och sen posta iväg!
http://www.levandejulkort.se/

Snygg, rolig och smidig kampanj i jul!