lördag 21 augusti 2010

Hej gott folk!

Här kommer ett kort. Det är egentligen inte min dag men eftersom min dator krånglar så lägger jag upp här nu så att det kommer ut. Ber om ursäkt om jag är lite kortfattad. Hoppas jag slipper börja om! Håll tummarna:)

Papper från Primas nya 6x6-serier kommer jag att använda ett tag framöver. Perfect för mig som gör mest kort! De två jag använt idag kommer från "Jack and Jill"-collection.
Kort.

Stämpel från Flower Soft - Moments in time. "Purr-fect"
Textstämpel embossad med silver pearl embossing. Fjärilarna har jag klippt ut
från samma pappersark och satt fast med distanskuddar.
Pappersrosor från Prima. Spets från Prima.
Rosor, band och blad. Lite glitterlim
på kanterna ger fin effekt.

Kram!

Ingrid Larsdotter
DT Engströms artstudio

Inga kommentarer: