torsdag 15 juli 2010

Härliga sommar

Hej, jag heter Anita och har fått äran att gästdesigna ett tag hos Engströms, och jag kommer att lägga upp mina alster på torsdagar.

Först ut är en sommar layout!
 (För att se bättre, klicka på bilden!)
Den utstansade texten är Cuttlebugs alfabete Hippie Chick.
Jag har använt dessa härligt somriga papper; Quick Quotes Paper; ”By the Bay”. 

Ur ett med följande ark i storlek 30x30, har jag använt mig av lite vågor, en stjärna och en ettikett.

Härliga blommor från Prima Marketing; Sprites 3 och Essentials Flights of Fancy.
Några minirosor och självhäftande dekorationer i svart/vitt; Say it in Studs från Prima Marketing.
Med lite glitter fick blommorna lite mera liv.
På vågorna har jag strukit crackle paint.


Kram Anita/AniLi
Gäst DT Engströms Artstudio AB

Inga kommentarer: