onsdag 13 november 2019

Julens album

Hej igen!

Jag blev så förtjust i denna vikning, så jag var bara tvungen att testa.



Det är tre stycken stora cardstock som är ihoplimmade och ihopvikt som en slags bok.
I början så trodde jag att, det här går aldrig, men det visade sig att det var ganska enkelt.
Jag har självklart valt Maja Designs fina julpapper på båda sidorna, verkar dock som jag bara fotat framsidan.. Det ser liknade ut på baksidan.
Det var svårt att få vikningen på bild, så jag tror nästan att det behövs ett filmklipp..





Jag kommer att fota årets jul och sätta in bilderna i albumet.
Mysigt att spara och se lite bilder på vilka som firar med oss, maten, godsaker, recept kanske och årets julgran får nog också plats på ett hörn.

Cirkel med hjärtan  MFD105 är från Nellie Snellen och siffrorna är ur ett alfabet från Cuttlebug 

Ha det gott!
Kram Jenny

Inga kommentarer: