tisdag 17 januari 2017

Till en kaffe älskare

Hej!

När Altenew släppte dessa kaffe stämplar visste jag genast till vem jag skulle göra något, men jag visste inte vad jag skulle göra av dem. I helgen visste jag!

Jag talar om dessa stämplar:






Jag bestämde mig för att göra en liten citatbok som kan stå där min Malin som älskar kaffe kan se den och bli ännu mer sugen på kaffe, och sällskap till kaffet!


i mitten eller ska vi säga slutet har jag vikt en kartongbit som en trekant så att den står sedan kommer sidorna som ett blädderblock.
Band ihop den med min Bind it All som det var länge sedan jag lekt med, men så skoj så det blir nog mera nu!











Allt går i dova brunaktiga färger, lite turkost och lite rosa En härlig kaffekänsla. Äskar verkligen kafferingarna som jag stämplat med distressdynor och sprutat med lite vatten så de flyter ut lite till. Mina barn trodde jag spillt kaffe på riktigt.

Önskar er nu alla en riktigt god fika!

Kram Anna-Lena aka Hönan









1 kommentar:

Ingrid Blom Runnman sa...

Yey, vilka roliga stämplar, och läcker grej att göra med dom =)