måndag 3 oktober 2016

Julros och stort tack för en underbar mässhelg!

God måndag!

Måndag morgon och idag lite så där dagen efter mässa så sitter man här så trött, trött, trött MEN så otroligt fylld med energi! Vilken boost det är att få träffa er alla på mässan och prata med er visa nya saker. Ni ger en sådan energi till både mig som bara är med i DT och finns med ute på mässor men även till Katarina, Erika och Gunnel som jobbar med detta mer än mig. Idag är vi nog dock alla lite trötta men frågade ni om vi gör om det igen så tror jag bog att vi svarade i kör allihopa JAAAAA!

Extra roligt var ju att Marie var där med sina hÄnglar och stÄnglar stämplar, så underbart att åter igen kunna handla dessa underbara stämplar! Så helgen summerar vi som en otroligt lyckad mäss och träffhelg och vi längtar redan till vårens mässa då vi får träffa alla igen!

Nu till måndagens inspirationsalster. Bjuder på en härlig stämpel från Hero Arts.


Jag älskar träklossmonterade stämplar. Inte så praktiska vid förvaring men så vackra att ha framme, som ett konstverk i sig.

Till denna finns även matchande dies som kan stans ut blombladen så att du kan bygga upp din julros på höjden. Denna blev snabbt en av mina favoriter denna julpysslarhöst!

Och här är mitt första kort med denna stämpel, Textstämpeln kommer från Vildas nya julstämplar som släpptes i lördags på mässan, även där en massa nya favoriter till julen. Jag har färglagt med distressrefiller:




Material:

Önskar er  en underbar pysselvecka. Här lyser solen och i natt hade vi första frostnatten, så brasan sprakar, bebis sover och kaffet puttrar i bryggaren, och jag .... jag ska sätta mig och njuta av alla nya pysselsaker och all ny energi som helgen gav!

Kramar Anna-Lena aka Hönan




Inga kommentarer: