måndag 25 april 2016

Hero Arts i shopen

Hej och god måndag!

I helgen startade våran första cybercrop och redan nu laddas dett upp tävlingsbidrag för fullt på våran Facebook sida Skapat med Engströms. Känner ni för att delta i Cybercropen så är det inte för sent ni har till och med söndag 1 maj 23:59, på er att lämna in era bidrag.
Mer information hittar ni här på Skapat med Engströms sidan på Facebook.

Idag ville jag visa lite inspiration från Hero Arts, ett nytt företag för oss här på Engströms men ett företag som funnits länge och har en mängd underbara stämplar och fantastiska stämpeldynor.

Ni hittar bland annat detta i shopen:

Dessa dye ink dynor funkar fantastisk bra ihop med clearstamps som du har när du bygger upp ditt motiv med lager på lager, från t.ex. Hero Arts eller Altenew.

Ombredynor används flitigt till många olika stämpelprojekt just nu.

Härliga clearstamps med roliga citat och texter.

Härligt vackra trämonterade stämplar, dessa älskar jag att ha framme för att bara titta på då jag tycker stämpeln i sig är så vacker.

Här är mitt kort med samma stämpel.


 Ett enkelt CAS kort där jag stämplat på ett akvarellpapper som jag först målat med pölar av distressfärg och vatten. Snyggt rent och enkelt.

Alla roligheter hittar ni här, där kan ni kolla in allt som dykt upp från Hero Arts!

Med detta kort vill jag önska er en trevlig och pysslig vecka!

Kram Ann-Lena aka Hönan

Inga kommentarer: