måndag 28 september 2015

Ny rolig Pop Up dies i shopen från Nellie Snellen

God måndag!


 Vill börja med att tacka alla besökare på helgens mässa i Avesta. Så roligt att träffa alla och så mycket energi och skaparglädje och så många skratt som fyllde lokalen. Vi ser redan fram emot vårens mässa då vi får träffa alla igen!!!


Idag tänkte jag bjud på ett roligt pop-up kort i bloggen. Nellie Snellen ha kommit med tre dies som skapar 3 olika former på din pop-up och möjligheterna är fantastiska möjligheter. Dessa dies var något som verkligen fick igång mig i helgen när jag testade dem :-) och de åkte snabbt ner i min shopingpåse på helgens mässa.


Här finns en video på hur man använder diesen:



Detta kort skapade jag med den runda varianten på pop-up dies:





Jag har använt dessa dies:


Papper Maja Design


Hoppas ni alla får en härlig pysslig höstvecka!!!

Kram Anna-Lena aka Hönan




Inga kommentarer: