fredag 1 maj 2015

Jag kan flyga - jag är inte rädd.


I sagornas värld fungerar det mesta, där kan till och med grodor flyga!
Stämpelmotivet heter Flying Frog och är från Nellie Snellen.


För att stansa ut motivet har jag använt mig av helt nya dies från Cheery Lynn Design. Dom heter Pierced Stacker #4. Det här var den största. Under dom små Prima-blommorna med bling i mitten sitter det utstansade löv - även dessa från Cheery Lynn.
På vingarna har jag haft på Wink of Stellas, en penna med glitter. Finns i olika färger, jag har använt mig av Clear.


Hörnen kommer från Nellie Snellen och heter Corners 1.
Dom skär inte ut hörnet som dom ser ut här, utan jag har klippt runt den sista biten. Den skär ut hörnet som ett foto-hörn där man kan sticka in en bild under hörnet.


Kram Lisa

Inga kommentarer: