tisdag 3 mars 2015

Hjärtan i massor...

Vi har fått in MASSOR med fina dies från Nellie Snellen i webshoppen. Även massor av fina halvpärlor och blingstenar med bra kvalité!  Idag bjuder jag er på tre enkla men vackra kort att ge bort till ett brudpar kanske...



Jag har använt mig av dien Heart som kommer i en förpackning med 5 dies som man kan använda med varandra...


Jag har använt spillpapper och 3D kuddar när jag har gjort mina kort.


På detta kort har jag använt alla hjärtan som finns med...


Svanarna i mitten passar väldigt bra till ett bröllopskort och med några vackra halvpärlor så blir det lite extra piff på kortet...


På detta kort har jag sytt fast hjärtanen med symaskinen istället för att använda 3D kuddar...



Här hittar ni alla nya fina dies och här hittar ni halvpärlor och blingstenar!


Ha det gott!

// Hegu♥

Inga kommentarer: