tisdag 11 november 2014

Charlies Ark

Idag tänkte jag visa två mycket enkla kort som jag har gjort med två motiv från Charlies Ark. När man färglägger dessa motiv med ljusa färger med t.ex. Promarker så ser man skuggningen genom färgen som redan är gjord på korten. Med dessa kort från Charlies Ark bestämmer man själv hur mycket eller hur lite man vill själv vill färglägga på kortet...de är fina i bara sig också...

Charlies Ark hittar ni här...



Här på detta rosa kort har jag använt cardstock, ett mönstrat papper från 6x6-blocket Just sayin´ från MME, blommor från Prima och Mandys samt en rund textdies från Mandys.



På detta blå kort har jag använt Stickles för att glittra till bubblorna lite, cardstock, ett mönstrat papper från 6x6-blocket Just sayin´ från MME, blommor från Prima, silvertejp från Mandys samt en rund textdies från Mandys.

Jag önskar er alla en fin novemberdag!

// Hegu♥ 

Inga kommentarer: